Klientelismus na radnici se kromě účelových a zmanipulovaných zakázek a pochybných předražených projektů jako NOC, projevuje také nákupem nepotřebných „marketingových služeb“. Jejich jedinným účelem je zajistit přísun městských peněz, tedy peněz občanů, konkrétním osobám. Premiantem v tomto účelovém čerpání je Miroslav Černošek.

Víte, na jakou částku (včetně DPH) uzavřelo město smlouvu na „marketing a propagaci v letech 2014-2017“ s Černoškovou společností TK Plus s.r.o.?

Tato částka je 14 milionů korun! Plněním je údajná propagace na sportovních utkáních Černoškových klubů. A neexistuje žádné vyhodnocení přínosu tohoto opatření. Přitom informace, že tým v soutěži je z Prostějova, je všem vždy známa a k další propagaci tedy není důvod. Pravým účelem tohoto přesunu peněz je jen přesun peněz. A toto není jedinný případ.

Dosavadní vedení města se přitom sále vymlouvá, že některé projekty nemůže realizovat nebo je nemůže zrealizovat pořádně, protože prý na to nejsou finance. Přitom finance na důležité projekty by byly. Stačilo by jen, kdyby nemizely s kapsách kmotrů.